dimarts, 31 de març del 2020

POEMES ALUMNES SISÈ


M'agradaria compartir amb tota l'escola els poemes que han escrit alguns dels alumnes de sisè.


Un dia somiant
estava sota l’aigua,
però per sort
no em feia falta el paraigua.
                       Hanae

Tenim estil com l’estiu
som primes com la primavera
som fredes com l’hivern
i cantam una cançó com la tardor
som les quatre estacions
                        Ashley

En Joan va anar a Itàlia
i allà estava a una cabanya,
va perdre una sandàlia
mentre menjava una castanya
                        Albert



La noche y el día
cantan al mediodía,
la luna y el sol
cantan como un caracol.
                   Xisco

Yo tengo una manzana
que compró mi abuelo,
le doy a mi hermana
que está sentada en el suelo.
                         Albert

Yo estaba en un barranco
observando la llegada de un barco
que era grande y blanco.
                         Alexia

Una rana
come una manzana
y cuando suena la campana
va a la ventana
                  Leila

Las nubes van y vienen
depende del tiempo que haya
por la noche parece que desaparecen
y por el día espero que se vayan

                    Cynthia

Del país del sueño, tinieblas y brillos
donde crecen plantas y flores extrañas
entre los castillos
junto a la ladera de las montañas.
                                  Xisco

1 comentari:

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.